Повернення товару

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. 

 

Умови повернення для товарів належної якості
Повернення можливе тільки якщо:

• товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався;

• не проводився монтаж та підключення устаткування, не робилися якісь налаштування;

• повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх невосстановимое пошкодження є порушенням);

• товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент купівлі і передачі Покупцеві (у справному технічному стані, без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);

 

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Повернення оплати

Рішення про повернення приймається безпосередньо при отриманні нами товару або в строк до 3 днів, якщо потрібна додаткова експертиза.
Повернення вартості товару проводиться у строк до 7 днів тим же способом, яким було здійснено оплату за товар.

Написати нам з питань повернення товара ➤

 

Гарантія

Якщо товар вийшов з ладу через виробничий дефект на протязі гарантійного терміну – його буде відремонтовано або замінено на новий.

Куди звертатися

Відповідно до «Закону  про захист прав споживачів» для усунення істотних недоліків товару протягом гарантійного терміну Покупець має право, на свій вибір, звертатися до Продавця або в Авторизований сервісний центр Виробника.

 

Для прискорення обробки звернень:

 • з гарантійних випадків;
• з питань не гарантійного ремонту чи післягарантійного обслуговування;
• за необхідності купити запчастини для сантехніки;
• отримати консультації щодо встановлення та експлуатації приладів;
 

Переконайтеся у виконанні умов безкоштовного гарантійного ремонту:

• на товар діє гарантійний термін – гарантійні терміни на товари вказані у гарантійному талоні та в інформаційних матеріалах Виробників та розраховуються з дня покупки;
• з товаром є гарантійний талон або технічний паспорт або інший документ з позначкою про дату та місце придбання. Штамп у гарантійному талоні не є обов'язковим. Наявність розрахункового документа не обов'язково, але вона прямо вказує на факт покупки в магазині, дату та вартість товару;
• на товарі збережені пломби та етикетки із серійним номером;
• товар не має механічних пошкоджень, слідів втручання чи самостійного ремонту;
• товар використовувався за прямим призначенням згідно з інструкцією, не для комерційних цілей.

Товар приймається у гарантійний ремонт після рішення Сервісного центру про те, що заявлений недолік товару підтверджується та є гарантійним випадком.